Dropbox

söndag 10 augusti 2014

Och sista droppen ork...

..använder jag till att blogga :)
Phju vilken helg detta varit, stressig men fantastisk rolig...
I helgen har vi firat min underbara Rally - Sally som fyllde 6 år på Lördag, men kalas och allt som ingår :)
Dessutom så har årets stora fotbollscup BD-OPEN gått av stapeln i helgen och Thelma har ju givetvis spelat i dagarna 3 :)

Så denna mamma har bakat tårta,  kört taxi, blåst ballonger,  hejjjat och ropat hinkat massor av kaffe ätit FÖR mycket socker i helgen...

Men såååå kul det har varit...
Sally var så nöjd med kalas och presenter och som extra bonus fick vi ju min styvbror med familj med oss hem efter kalaset (som vi inte hade hemma utan i en lokal i närheten) vi ses allt för sällan eftersom de bor i Stockholm men de råkade vara uppe just nu :)

Och Thelma och hennes lag kamrater var så FRUKTANSVÄRT duktiga... jag blir så stolt när jag ser dom spela,  de är så duktiga och hur mycket de har utvecklats sen förra året. ..

Nå nu är det soffläge för mig tills sängen ropar (tar nog inte så länge)

På återskrivande / / Tilda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar