Dropbox

måndag 1 september 2014

Mobil haveri, tränings haveri o haveri havera....

Jo det var ju så att min mobil bara dog *??!!* mitt i allt gick den inte att ladda...
Så nu har jag en sprillans ny Sony Xperia Z2 😀 och jag får väl säga So far so good!
Nog om det...

Träningen under augusti.... *suckar tungt* har väl varit lite si o så med... Har haft tankarna på annat, sovit dåligt, stressat för mycket... O då presterar man ju skiit, och med det så dör motivationen oxå... Och typ det hände mig 😔
Så till sist bestämde jag mig för en vecka av total vila, och INGET dåligt samvete för det...och det gav resultat 💪 jag laddade om o kom tillbaka som en ny människa 😜
Så nu kör jag så det ryker 💨 och sköter maten INGET mera gluten!!!
Har idag bakat naturligt glutenfritt bröd, ska smakas imorgon, och om det gillas lägger jag ut receptet ...

På återskrivande//
Tilda new and inproved  💪

P.s min mobil får Tupp-juck när jag försöker ladda upp bilder... Ska fixa det a.s.a.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar