Dropbox

tisdag 9 september 2014

Visst kul att skriva...

... Men det är lite trist att inte kunna lägga upp bilder 😞
Nå bara vänta på en app uppdatering så får vi hoppas att det funkar igen...

Tillsvidare kan jag berätta att jag ändrat om lite i mitt tränande...
Efter 3 månader med tung styrketräning (som sliter mycket på kroppen) med mycket basövningar så har jag gått över till cirkelträning som får upp pulsen...

Det är kul att variera träningen och så undviker man skador, så jag tänkte köra detta i 3 månader nu och då istället för 3 pass i veckan öka på så det blir 4-6 pass i veckan..
Några pass blir dock hemmaträning eftersom det blir lite trixigt med alla barn, jobb m.m att få ihop alla passen, plus att jag tränar 2 gånger i veckan med Fat camp gruppen och så tänkte jag börja självförsvar 1 gång i veckan 😝
Såå vi får se om planeringen håller 😀

På återskrivande //Tilda 💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar