Dropbox

fredag 19 september 2014

Slut som artist..

Ligger i soffan har precis sett Idol..
Orkar fan inte masa mig i säng

Hela dagen har jag varit helt slut.. Nää helt knäckt är ett bättre ord faktiskt
Igår kväll var jag på ett super kul träningspass, jag gav verkligen ALLT hela tiden och avslutade med skönt möra muskler..
Jag är ju hyfsat varm av mig o när jag tränar vill jag kunna röra mig, så jag tränade i linne ute på kvällen... Jag frös inte o jag var noga med att dra på mig tröjan efteråt...
Men i morse hade jag liiiite ont i halsen *craap* plus att jag haft små värk i kroppen *dubbel crap* kan ju vara träningsvärk men i kombination med den diffusa strävheten i halsen, och sen en övertygande trötthet och utmattning så misstänker jag att jag snart kommer få erkänna mig besegrad av "höst flunsan"

Såå nu blir det att kurera mig, ta det lite piano med träning och se vart detta bär...

Nää nu kvälls pissa hunden och sen bums i säng.. Imorgon jobb

På återskrivande //Tilda 💋


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar