Dropbox

måndag 20 augusti 2012

Detox dag 4... SKÄRPNING!!

Åh detta kaffe, min Akilleshäl...
Vill inte ha laster, jag vill inte vara beroende, men kaffet är svårt att vara utan...
Har gått i flera dagar och varit tung i huvudet pga att jag dragit ner på kaffet (Notera: Dragit ner, inte varit utan helt) Då har jag ändå druckit ca 4 koppar per dag (och då har jag alltså minimerat min ranson)
Jag dricker vanligtvis 10 koppar kaffe om dagen, ibland mer men sällan mindre... Älskar kaffe, skulle aldrig vela vara utan, men jag vill dricka kaffe för att det är gott, inte för att jag MÅSTE ha kaffe för att fungera som människa...

Igår var det en riktig slarvdag, men det är inte värre än att jag tar tag i mina planer igen... =)



Nu är vi snart HEL familj igen, Tyra kommer imorron, åh vad jag längtar efter henne... I 5 veckor har hon varit borta, det är inte mänskligt att vara utan sitt barn så länge... <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar