Dropbox

söndag 26 augusti 2012

Vardag igen...

Imorgon är det Måndag, skolorna startar (jaa vi i Kalix är lite segare än andra) och det betyder att det är vardag med stort V igen...
Många sörjer sommaren och semestern som är över, jag välkomnar hösten, mörkret tända ljus, dricka te och svalare klimat...





Att skolor och dagis är igång igen betyder att jag får några timmar "för mig själv" oxå...
Visst kommer jag ha Zelda på dagarna, och hon behöver ju sitt men just dessa timmar mitt på dagen kommer allt gå i "Mitt och Zeldas tempo"...
Kommer vara skönt att promenera, träffa andra mammor på Öppna Förskolan, jag kan sitta och virka när Zelda sover...


 Har även tänkt införskaffa en lite "belöning/morot" till mig själv, kommer lägga ut bilder på det/den sen när den/det är införskaffat =)
Snart är det dags att börja Julklapps handla oxå, men först ska stortjejjens födelsedag avklaras i mitten på September.. Tänk, hon blir 12 år och börjar 6:an imorron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar