Dropbox

fredag 17 augusti 2012

Testar en Detox..

Ska försöka mig på en 10-14 dagars Detox med start idag... Men eftersom jag ska orka med livet som mamma oxå så tänker jag vara lite snäll mot mig själv, i alla fall det första dagarna.. Jag måste ju få mitt morronkaffe, annars får jag huvudvärk, men jag tänker undvika det som är uppenbart dåligt för mig, Gluten, socker, komjölksprotein och rött kött.. Behöver väl knappast nämna att jag dessutom ska vara utan alkohol och tobak (inget jag konsumerar i vanliga fall hur som helst) kaffet är livets dryck för mig, får jag inte mitt kaffe ser jag ingen anledning att stiga upp på morgonen *gör en dramatisk gest med handen över pannan* haha men jag behöver ju inte dricka 8-10 koppar om dagen, för jag är ju även en te älskare.. <3

Måste bli bättre på att dricka vatten, har gjort en rejäl kanna (1,5 liter) i kylen med citron och gurka i,
den ska vara slut till kl.18 ikväll =)
Citron och ingefära smaksätter jag mat och dryck med...
Tycker mycket om te, speciellt rött så det dricker jag både varmt och kallt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar