Dropbox

onsdag 30 juli 2014

Det går bra nu...

Allt flyter på nu..
Har avverkat dagens första träningspass med Ida, vi sprang 3,5 km på elljusspåret. .. nu laddar jag om inför backträning ikväll :) Längtar verkligen, känns som att jag orkar hur mycket som helst..
Trots att jag haft vansinnigt ont i ländryggen sen gårdagens styrketräning så gick det otroligt bra att springa, jag hoppas att det går lika bra ikväll...

Älsklingen är inne på sin sista lediga vecka, nästa vecka börjar han nytt jobb...
Ska bli skönt att ha honom på hemmaplan...
Även om det har funkat bra de senaste 2 åren när han har jobbat borta, men då har jag ju varit föräldraledig större delen av den tiden...
Blir mycket lättare nu när han kommer ha fasta arbetstider o slipper köra...

Själv så blir jag hemma till mitten på januari som det ser ut nu iaf...
Kommer jobba det jag kan för att spara lite FP dagar...

Nu ska vi packa ihop oss o bege oss ut till Vassholmen en stund innan jag ska hämta Thelma (som egentligen har pappa-vecka) o skjutsa henne till fotbollsträningen innan jag själv ska o träna...

På återskrivande / / Tilda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar