Dropbox

söndag 27 juli 2014

Gräset är grönare...

...på Stureplan :)

Idag blev det inneträning på konstgräs pga (sååå välbehövligt) regn...
Jag älskar att träna ute, men det är så härligt för kroppen (framförallt benhinnorna) att springa på detta mjuka, sviktande underlag...

Och idag kom ÄNTLIGEN regn och temperaturen sjönk 10 grader :)
Behöver jag säga att jag njuuuuter av att orka träna och att få svettas (av andra anledningar än värmen)
De är lovat mildare temperaturer i veckan o då trivs jag :) då kan jag träna, vara ute o leka med ungarna, promenera o inte bara sitta o flåsa som en hund i värmen..

Har duschat och druckit en välförtjänt Mangosmoothie så snart blir det sängen, kommer sova sååå gott av träningen o den svalare temperaturen..

På återskrivande / / Tilda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar