Dropbox

tisdag 15 juli 2014

Sitter o väntar...

Skyndade mig till vårdcentralen för att få veta att min tid blivit framskjuten 30 min pga läkarbyte. ..
Nå då sitter man o slösurfar en stund :)

Vad gör jag då här??
Ska kolla upp blodvärde och blodsocker eftersom jag haft yrsel och illamående o svårt att andas periodvid senaste tiden...
Får det speciellt när jag äter därför tror jag att det hänger ihop med blodsockret. ..

Anyway nu får jag ju tid att planera dagens första träningspass ute på elljusspåret med Ida *eeeeviiil*
Nä jag ska vara snäll med henne, hon kämpade på så bra igår så idag blir det lugnare :) men nattens regn gör ju vädret liiiite svalare så vi kommer orka mer... :)

Sen ska jag på gymmet, ska äta bättre idag så jag blir SUPERSTARK ;)

På återskrivande / / Tilda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar