Dropbox

tisdag 29 juli 2014

Folk kommer lyncha mig nu men...

... jag måste säga att jag njuter av svalare väder :)
Äntligen orkar man göra något...
I söndags regnade/åskade det, måndag var hemsk varm o klibbig... men idag har varit uuuuunderbart!
Jag har orkat med gymmet, en cykeltur till mamma och en promenad med vagnen på eftermiddagen. ..
Jag kan vara ute jämt när det är sånt här väder. .. lite sol har man fått på näsan, men det har varit rätt mulet..

Imorgon blir det intervallpass på morgonen runt elljusspåret med Ida och på kvällen blir det backträning med bästaste Fat camp gruppen *längtar*
Jag är verkligen inne i ett skönt tränings-flow där det känns som att jag orkar huuur mycket som helst... bara ta tillvara på känslan för det kommer perioder (det gör alltid det) då träningen inte kan/vill/orkas prioriteras :) men just nu är jag SUPERWOMAN och PIPPI LÅNGSTRUMP kombinerat :)

På återskrivande / / Tilda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar