Dropbox

lördag 12 juli 2014

Sommarvärmen fortsätter. ..

Vi är ute så mycket vi orkar...
Idag så åkte jag och Thelma på kalas på stranden :) hennes kompis fyllde år och de hade kalaset i deras stuga vid havet... var helt underbart :)
Thelma ville fortsätta "stuglivet" så jag skjutsade henne ut till hamnen där morfar hämtade henne och åkte ut i stugan :)

Jag o Erik gick en promenad i värmen så Zelda och Margot fick sova i vagnen..
Sen bar det av ut till mormor i Brekka för surstömmings middag *nom nom*
Min styvbror från sthlm är på besök med barnen, och hans yngsta dotter Siri är bara 4 dagar äldre än min Sally så de leker så himla bra ihop..
Så Sally ville stanna en natt till hos mormor så hon får leka mera med Siri :)

Så nu är kvällen kommen o man är slut som artist...
Sova nu för imorgon är det full rulle igen ♥

På återskrivande // Tilda♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar